Persondatapolitik

Når du tilmelder dig Mysterieskolens Refleksionskursus, registrerer vi dit fornavn, efternavn og din email adresse. Endvidere holder vores kursussystem styr på, hvor langt du er i kursusforløbet. Det gør vi, så du kan modtage de enkelte lektioner og øvrig information i den rette rækkefølge.

Dine personoplysninger bliver registreret og opbevares kun hos MailChimp, der er den tekniske leverandør af vores kursusmailsystem.

Det er Rosenkors-Ordenen AMORC, der udgiver Mysterieskolens Refleksionskursus. Du vil engang imellem via nyhedsbrevet modtage information om offentlige møder eller foredrag arrangeret af Rosenkors-Ordenen, men dine data bliver behandlet fortroligt og gives IKKE videre til andre organisationer, virksomheder eller andet.

Alle personer, der håndterer dine persondata, har underskrevet en fortrolighedsaftale, der følger Rosenkors-Ordenen AMORCs retningslinjer, som er beskrevet i dette dokument.

Du kan til enhver tid bede om at se hvilke informationer vi har om dig ved at skrive til refleksion@mysterieskolen.dk

Du kan altid afmelde dig Refleksionskurset/nyhedsbrevet og blive fjernet fra vores register, ved at klikke på afmeld i bunden af nyhedsbrevet. Her kan du også redigere i dine oplysninger.

Mvh

Mysterieskolen

Retur til mysterieskolens forside.